سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش سئو اجرای تنظیمات و قوانین سئو بر روی سایت

خب بعد از اینکه تاثیر دامنه در سئو و تاثیر هاست در سئو را در آموزش سئو برسی کردیم، به سراغ تنظیما اولیه ای که لازمه برای سایت انجام دهیم میرویم. این تنظیمات در آموزش سئو وردپرس بسیار مهم هستند. پس با در این قسمت همراه باشید.

 

عنوان سایت در سئو

اولین تنظیماتی که در آموزش سئو وردپرس اهمیت بالایی دارد. و باید روی سایت انجام شود عنوان سایت میباشد. عنوان بسیار مهم میباشد؛ چون اولین چیزیست که گوگل میبیند. پس حتما باید عنوان را قرار دهیم، و باید شامل کلمه کلیدی اصلی باشد.

 

Meta tag وmeta description (کلمات کلیدی و تو ضیحات متا) در آموزش سئو

بسیار مهم هستند و دقت کنید که حتما گذاشته شوند.meta tag در زبان انگلیسی حذف شده و meta description بسیار مهم تر از meta tag برای گوگل میباشد. اما در زبان فارسی هر دو آنها بسیار مهم هستند. و باید در هر صفحه بطور جداگانه Meta tag و meta description مورد استفاده قرار گیرد. meta description شامل 170 تا 220 کلمه و جمله معنا دار و همینطور شامل کلمه کلیدی است.

 

Page Navigation در سئو

یکی دیگر از تنظیمات مهم در سئو میباشد.‌و توصیه میشود حتما در سایت قرار بگیرد. این همان دسته بندی صفحات است که در پایین هر صفحه نمایش داده میشود. و شما میتوانید با کلیک روی هر شماره به صفحات مور نظر مراجعه نمایید. بکار بردن Page Navigation در سایت باعث میشود تمام مقاله ها پشت سر هم ظاهر نشوند و هر چندتا مقاله در یک صفحه قرار بگیرند.

برای ادامه مطلب به آموزش سئو اجرای تنظیمات و قوانین سئو بر روی سایت مراجعه فرمایید.