سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعریف ssl و تاثیر آن بر روی سئو

یکی دیگر مباحث مهم در آموزش سئو به زبان ساده ، تعریف ssl و برسی اینکه ssl چه منفعت هایی برای سایت ما و موفقیت در سئو دارد. همینطور هم که در مقاله های قبل گفته ایم هدف ما آموزش سئو به زبان ساده میباشد پس با ما تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

 

SSL چیست؟

SSL مخفف عبارت Secure Sockets Layer می باشد، و همچنین SSL یک فناوری استاندارد است که یک سازنده وب سایت بخصوص در یک سایت تجاری از آن استفاده می کند. این اتصال به خوبی رمزگذاری شده بین مرورگر وب (مشتری) و سرور وب (میزبان) برقرار می کند.

این ارتباط اطمینان حاصل می کند که هر داده / اطلاعات منتقل شده بین هر دو خصوصی باقی می ماند. این اطلاعات داده های ارسال شده بین سرور و رایانه کاربر را به روشی که نمی توان با آن دستکاری کرد ، ایمن می کند. پس اینجاست که میگوییم این مهم اهمیت بالایی در آموزش سئو به زبان ساده دارد.

 

این داده ها شامل جزئیات ورود به سیستم ، اطلاعات پرداخت و سایر اطلاعات مهم شخصی دیگر است. این ستون فقرات اینترنت امن شماست و به شما در محافظت از هرگونه اطلاعات شخصی حساس بصورت آنلاین کمک می کند.

گواهینامه های SSL معمولاً توسط بسیاری از وب سایت های مشاغل کوچک برای محافظت از معاملات خود با مشتریان خود بصورت آنلاین استفاده می شوند. به عنوان مثال ، اگر وب سایتی پیدا کرده اید که از https: // در نوار آدرس آن استفاده می کند ، به این معنی است که شما از طریق SSL از یک اتصال ایمن استفاده می کنید.

اگر اجناس را از طریق وب سایت خود بفروشید یا یک فروشگاه الکترونیکی داشته باشید ، ssl می تواند در برقراری اعتماد بزرگ با مشتریان به شما کمک کند.

 

چرا در آموزش سئو SSL مهم است؟

1. SSL به رمزگذاری اطلاعات حساس کمک می کند

دلیل اصلی استفاده از sslمحافظت از اطلاعات شخصی حساس است که از طریق اینترنت ارسال می شود. این اطلاعات را به گونه ای رمزگذاری می کند که فقط گیرندگان در نظر گرفته شده می توانند آن را بخوانند و درک کنند.

 

برای ادامه مطلب به تعریف ssl و تاثیر آن بر روی سئو میپردازیم.