سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با اصطلاحات تخصصی آموزش سئو(3)

خب در قسمت اول (آشنایی با اصطلاحات تخصصی آموزش سئو 1).  و قسمت دوم  (آشنایی با اصطلاحات تخصصی اموزش سئو 2) به بخش زیادی از اصطلاحات سئو پرداختیم. حالا به قسمت آخر آشنایی با اصطلاحات سئو رسیدیم. پس با ما همراه باشید.

 

1. Sand box:

دو بازه زمانی در گوگل است ک یکی از آنها sand box است و دیگری honey moon. زمانی که سایتی تازه تاسیس میکنید گوگل از رشد سایت شما جلوگیری میکند و شما زیر نظر میگیرد به این موقعیت sand box میگویند.

 

در زمان sand box سایت شما هیچ رشدی ندارد تا زمانی که بتوانید خود را به گوگل اثبات نمایید. اما بازه در زمانی honey moon سایت شما رشد ناگهانی و بسیار زیادی میکند و گوگل سایت شما را زیر ذره بین قرار میدهد. تا ببیند معیار هایی که برای گوگل مهم است را اجرا میکنید یا نه. اگر شما تمامی قوانین را رعایت کنید بازهم رشد خواهید کرد. اما اگر معیار های گوگل را برقرار نکنید شما را به جای اول باز می گرداند.

 

2. index:

هر صفحه ای که گوگل میبیند و در نمایش نتایج نشانش می دهد، اصطلاحا میگویند index شده است. اگر قصد دارید صفحات index شده خود را ببینید، در مرورگر گوگل، کلمه site + url سایت مورد نظر را سرچ نمایید.

 

3. CMS:

مخفف عبارت Content management system و به معنی سیستم مدیریتی محتوا است. CMS ها انواع مختلفی دارند مانند word pres , Joomla , Drupla , Contao و……که معروف ترین آنها در ایران word pres , Joomla است که به زبان php هستند. این شرکت ها به این دلیل که زبان برنامه نویسی دشوار است و هرکسی قادر به یاد گیری این رشته نیست سایت های آماده ای به زبان های مختلف در اختیار ما میگذارند. تا ما مشکلات برنامه نویسی نداشته باشیم. (  پکیج آموزش سئو آموزش کار با cms ها را در اخنتیار شما قرار خواهیم داد)

خب برای ادامه مطلب به آموزش اصطلاحات سئو(3) مراجعه فرمایید.